رسيدگي به شكايات، پيشنهادات و انتقادات و معرفي كاركنان متعهد توسط مراجعين به طريق زيرانجام مي گيرد .
1- از طريق تماس با تلفن گويا با شماره تماس 09350605064 كه 24 ساعته پاسخگو مي باشد
2-نظرات كتبي خود را در صندوق ها ي شكايات در داخل سالن انتظار و سالن اورژانس و سالن ورودي بخش ها (جلوي درب دفتر پرستاري ) قرار دهيد .
3- درخواست كتبي( نامه شكوائيه ) خود را به واحد رسيدگي به شكايات (سركار خانم معصومه وليان ) مستقر در دفتر مديريت بيمارستان تحويل دهيد
4-درخواست كتبي ( نامه شكوائيه ) را مستقيما" به واحد مديريت و رياست بيمارستان در ساعات اداري تحويل دهيد.
5-در ساعات غير اداري و ايام تعطيل شكايات خود را به سوپروايزر وقت مستقر در دفتر پرستاري تحويل دهيد .
6-از طريق لينك هاي زير نيز ميتوان نسبت به شكايات ، انتقادات و پيشنهادات اقدام نمود